Сторінки
▼
▼
Сторінки
▼
понеділок, 23 жовтня 2023 р.
Моє педагогічне завдання
Педагогічне завдання моє, як вчителя – зацікавити і підсилити увагу дітей, активізувати їхню рухову активність, навчити дітей грати не тільки під чиїмось керівництвом, а й самостійно.
Нетрадиційні методи, які я застосовую в своїй роботі:
Загальнорозвивальна, образна оздоровча гімнастика;
Нетрадиційні види гімнастики;
Ігровий та змагальний методи;
Використання міжпредметних зв’язків у фізичному вихованні;
Колове тренування
Головні завдання нетрадиційних видів гімнастики: Зміцнення кістково-м’язового апарату, серцево-судинної, дихальної і нервової систем; Розвиток рухових якостей: сила витривалість, швидкість, гнучкість і спритність Підвищення рухової активності за дефіцит часу; Виховання правильної постави; Поліпшення психічного стану школяра; Розвиток відчуття ритму, музикальності, пластичності; Нормалізація маси тіла за рахунок активації обмінних процесів; Підвищення інтересу до занять фізичною культурою й вироблення потреби систематично займатися фізкультурою і спортом
Ігровий метод використовую для розвитку в дітей самостійності й ініціативності, сміливості й рішучості, витримки й наполегливості
Змагальний метод пробуджує інтерес дітей, що сприяє виконання вправ, підвищенню результатів, а це в свою чергу дає змогу за короткий проміжок часу значно збільшити фізіологічне навантаження на організм. Крім того, командні ігри виховують у дітей почуття колективізму. Разом з тим змагальний метод вимагає правильного педагогічного керівництва, оскільки створює передумови для виявлення зазнайства, егоїзму з боку окремих учнів (переможців).
Майбутнє уроків фізкультури – це синтез, міжпредметна інтеграція уроку фізкультури з уроками валеології, народознавства, географії, історії, анатомії і фізіології людини, музики і співів, хореографії і навпаки.
Метод колового тренування забезпечує високу моторну щільність уроку й піднесений емоційний стан учнів, дає змогу виконати великий обсяг вправ, одержати значне навантаження і підвищити рівень фізичної підготовленості учнів